Kim biliri kim bildi:-)

İlk önce görüşüne çoook değer verdiğim ve canım kadar sevdiğim arkadaşım yorum yazdı "im bilir" yazıma: "Beğenmedim Kubi" dedi...
Ardından abim, görüşüne değer verdiğim bir başka arkadaşım, sonra Nilly Ablam...
"Bu yazı olmamış" dediler, "yakışmamış" dediler, "Depresyonda mısın?" dediler...
Vallahi de değilim.
Billahi de değilim...
Beni ben olarak bilen ve uzun süre benimle zaman geçirenler bilirler; kolay kolay moralim bozulmaz ama son zamanlarda böyle bir izlenim veriyorsam buna dikkat etmek lazım.
"Düğüne giden oynar, mezara giden ağlar" tadını vermek istedim ama anlaşılan o ki kendimi anlatamadığım gibi tadını da kaçırmışım..
Çıkardım ben de "Kim Bilir?" yazımı.
Attım taslakların içine.
Silmedim ama... zaman zaman "sınır aşma" anlarında bana hatalarımı anımsatsın diye.
Böylelikle "kim bilir"in "kötü" mesajlarını dostlarım bildi.
Ben bilemedim:
Hepinize sevgiler.

Kubilay

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

Sosyal Stiller