İKİ PAYLAŞIM






Sabah olduğunu sabah ezanından farkettim ilk önce.
Sonra kuşların sesleri devreye girdi.
Size gece yarısına doğru okumaya başladığım ve ancak biraz önce, sabah 5 civarında bitirdiğim namuslu bir gazetecinin yarım yüzyıllık meslek yaşamından imbiklediklerini zevkle okuyacağınız kitabından bahsetmek istedim.

Gece okumaya başladım ve sabahı biraz geçkin bir saatte bitirdim.

Değerli gazeteci Mete Akyol'un Bilgi Yayınevi'nden yayınlanan "Bir Başkadır Benim Mesleğim" kitabını okuyun lütfen.


Hem kısa bir Türkiye tarihini okuyacaksınız, hem de usta bir kalem erbabının, okuyucuyu içine alan ustalıkta yazılmış bir kitabın tadına varacaksınız.




"Ağlama palyaço Makyajın Bozulur" İş Bankası yayınlarının yayınladığı "Nehir Söyleşi" dizisinin enfes bir örneği daha diyebilirim

Halit Kıvanç çocukluğunu bildiği Müjdat Gezen'le söyleşmiş.

İçinden çıktığı halkına yabancılaşmamış bir güldürü ustasının öz yaşam öyküsü.

Bu kitap bize başarının tesadüf olamayacağını bir kez daha anlatan bir yapıt.

Okuyun lütfen.

Benim ise artık uykum geldi, yatacağım.

Akşama görüşürüz.

Sevgiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

920'nin 16 Mart'ı...