Karga Şahap Dostum Geldi.(10)



  • "Geldim geldim!"


  • Hoş geldin Şahap! Geldiğini biliyordum, okudum maceralarını ama bana gelmekte geciktin"


  • Valla çocuk çoluk işte, bir de benim hatun Leyla'yı özlemişim biraz ailecek zaman geçirdik"


  • Nasıldı "Küresel Isınma Konferansı", aradığını buldun mu?" Bir de dünyanın en sıcak ülkelerinin birinde...


  • Vallahi haklısın Kubilay, o ne sıcak öyle! Biliyorsun ben İstanbulluyum; perişan oldum. Bir de tüyümü kaybettim, hem de kuyruk tüyümü... Senin kuzenin Gülteinen'in bahçesine düşmüş yahu!


  • Nasıldı benim kuzenim? Derin sohbetlere dalmışsınız. Seni ikna etmiş bir sürü şeye. Yahu Şahap orada pek çekingen görünüyordun "ehhmm, kem küm" falan. Senin efeliğin bana mıydı? Almış senin boyunun ölçüsünü benim kuzenim. http://sillybebek.blogspot.com/.


  • Abi vallahi öyle! "Hükümet gibi Kadın" be yahu!


  • Sen eğer onun annesi halamı tanısaydın, niye "Hükümet Gibi Kadın" olduğunu anlardın. Adanalı oğlum o, hem de hasından"

Böyle devam ettik konuşmaya.

Sonra dedim ki, "Şahap hadi uçalım biraz, motosikletime eşlik et. Şöyle bir Sapanca Gölüne kadar uçalım."

Uçtuk.

Ben motorumla, o ise kanatlarıyla.

Çektik kafaları biraz. Dünya işlerinden konuşmadık ama.

Yalnız "Kızıldeniz'e de uğradım" dedi, "güzel deniz" dedi.

"Senin büyük ailen gibi" dedi.

İstanbullu Karga Şahap, İstanbul'a döndü.!

Hoş geldi...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

Sosyal Stiller