UZUN BİR ÖYKÜ

Değerli Blogcular,
Uzun bir süre veya tamamen sizlerden bazı önceliklerim nedeniyle ayrı kalacağım.
Kendinize iyi bakın.
Bu arada bir süredir üzerinde çalıştığım bana göre büyük bir projenin ilk bölümünü sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu ilk bölümü 20 ayrı parça halinde sizlere sunacağım.
Bu ilk parçayı aşağıda bulabilirsiniz.
Hafızalarındaki anılarını benimle paylaşan değerli halalarım Ayda,Ayla,Şükran,Emel ve benim 4. ablam Işıl ve Nazmiye Hanıma, anneme ve ablalarım Menekşe ve Nevin'e içtenlikle teşekkür ederim.Elbette teşekkür edilecek birisi daha var.Beni yüreklendiren ve kanımdan olan biri...

Başta babası olmak üzere, kız kardeşlerinden, abisinden, yeğenlerinden dedelerine değin tüm aile üyelerinden yaşamı boyunca büyük bir sevgi ve özlemle bahseden babama ayrıca teşekkür ederim.

Bu postalamaların sonunda yine beraber oluruz veya olmayız.

Kim bilir?

Buyrun "BÜYÜK AİLE" adıyla aşağıda bulacağınız benim "güzel" ailemin 1915 yılından bu yana süren hikayesi...
Geri dönüşlerle bu, 1890'lardan başlayacak ve ailenin 4. jenerasyonunun son üyesi babamın ölümü olan 25 Ağustos 1995'e kadar sürecek olan sıradan hikayesi...

Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

920'nin 16 Mart'ı...