Karga Şahap'la Söyleşiler-3-


"UYUDUK ABİ UYUDUK!

Bu Şahap çok "kısmetli" bir arkadaş.
Ben ne zaman balkona bir çilingir sofrası kursam hemen geliyor adam!
Şahap'a göre yemeğin değil "rakının" kokusu onu çeken benim balkona ve bir de sorunları.
Atlantik ötesi bir devlet olan USC (United States of Crow) yani Birleşik Karga Devletleri başkanı Karrak Hussein OBaka bizim Şahap'ın ülkesine gelmiş.
"Kubilay abi, kanıma çok dokundu"
"Ne dokundu kanına?" dedim.
"Bak abi sana anlatayım" dedi.
"Bu USC büyük devlet, orası öyle" dedi.
"Bir de yeni başkanı var, bizden gibi görünüyor ama öyle değil" dedi.
"Bizim Başkargamız oraya gideceği zaman, aylar öncesinden zar zor yarım saatlik bir randevu alırlar" dedi.
"Daha sonra ise yarım elma gönül alma kabilinden görüşülür ve zaman zaman da terbiyesizlik ederler" dedi.
"Nasıl terbiyesizlik?" dedim.
"Bizim ordu komutanlarımız USC'ye görüşmeye giderler ve PentCrogan girişinde(USC Savunma Bakanlığı)terbiyesizce üstlerini aramaya çalışırlar" dedi...
"Hatta askerlerimizin başına çuval geçirdiler ve kanatlarını plastik kelepçelerle bağladılar, bizim onurumuzu kırıp, dünyaya rezil ettiler" dedi.
"Abi, bir de bizim stratejik ortağımızmış bunlar Başkargamıza göre ha!" dedi.
"Eeee!" dedim.
"Sonra bizim Başkargamıza 'oğlun USC' de ekmek parası kazanıyor mu?' diye terbiyesizce soru sorarlar" dedi.
"Bu sizin başkarganızın suçu" dedim"Başkarganızın oğlu kendi ülkesi dururken USC'de ne işi varmış" dedim.
"Haklısın" dedi, boynunu büktü.
Daha sonara "bizimkiler orada adam yerine konmaz ama onların tüm başkanları bizim parlementoda gelip konuşurlar, kanıma dokunuyor bu" dedi.
"Hadi canım, benimle dalga geçme bu Afrika'daki Sırtlan Cumhuriyetlerinde bile olmaz!" dedim.
"Orası öyle abi,adam bir de bizim ülkemizin kırmızı çizgilerine bizim parlementomuzda hakaret ediyor, bunlar demode diyor, değiştirin diyor, herşeyi bizim istediğimiz gibi yapın diyor ve bizim karga vekillerimiz, komutanlarımız bu adamı parlementomuzda konuşturdukları yetmiyor gibi bir de alkışlıyor " dedi!
"Yahu Şahap, bu nasıl iş, hani sizin ülkede böyle şeyler olmazdı" dedim.
"UYUDUK ABİ" dedi, "UYUDUK!"
"Bir de" dedi "başka bir şey daha var" dedi
"Daha ne olabilir ki ?"dedim
"Yarın" dedi... Yarın..! Yarın anlatacağım
Rakıdan bile bir yudum almadan çekti gitti.
"Keyfim yok abi, Keyfim yok!" diye söyleniyordu kanatlarını çırpmaya hazırlanırken..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

Sosyal Stiller