Karga Şahap'la Söyleşiler-1-


Bugün İstanbul'da hava muhteşemdi.
Balkonda akşam üstü bir kadeh rakı koydum ve ayıptır söylemesi, Adana usulü yapılmış bir kaç meze, içiyordum.

Aaaaa baktım benim karga dostum Şahap, uzun zamandır yoktu piyasada ama uzaktan bakıyor bana göz ucuyla.

"Hayrola Şahap! ne haber?" dedim.

"Hiiiç !"dedi

"Nasıl yani, hiiiç!" dedim ve ekledim "O Çamın üzerinde ne işin var, neden gelmiyorsun?"


"Davet ettin de gelmedik mi?" dedi.

"Aşk olsun , davete gerek mi var!" dedim.

Şahap da benim gibi rakıyı sever. Ama benden farklı olarak sigarayı da.

Geldi, bir kadeh rakı koydum, aldı sağ kanadının zarif parmaklarıya bir yudum içti ve ekledi:

"Ne olacak bu memleketin hali Paşam ?" iyi mi ya!!! Karga Şahap'ın sorusuna bakar mısınız?

Aldı Gavurdağı salatasından bir kaşık, "Ooooo" dedi " bizim oranın salatasındanmış..! Ardından afiyetle çiğ köfteden bir çirtik aldı.

"Bak, ben bu Türkiye ahalinin hepsini tanırım, rakı içer sohbet ederiz, her balkonda oturdum, her abi ve ablayla konuştum aynı seninle konuştuğum gibi" dedi.

"Eeee" dedim.

"Herkes olan bitene o kadar öfkeli, o kadar öfkeli ki" dedi...

Hepsi de "bir şeyler yapmak lazım diyorlar" dedi.

"Sen ne düşünüyorsun?" dedim.

Durdu biraz sağ kanadının uzun tüyleri arasına sigarasını sıkıştırdı ve derin bir nefes çekti.

"Bak" dedi bana ve "Kuş aleminde bize kimse dokunamaz"
Ardından bir soru sordu bana;

"Nedendir biliyor musun?"

"Bilmem!" dedim.

"Çünkü" dedi ,"birimize bir şey yapmaya kalkan olursa, bu bölgedeki tüm kardeşlerim, arkadaşlarım birleşir ve onun hesabını düreriz"

"İşte bu yüzden kuş dünyasında bize kimse dokunamaz"

Cevabımı bile beklemedi, kadehini sonuna kadar bir dikişte içti, sigarasını söndürdü ve gitti.

Giderken de "Kıssadan hisse, bloğuna yaz bakalım" dedi.

İşte bende yazdım. Şahap dostumun aktarıcısıyım...
Yazdım Şahap'cım yine beklerim..!















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

Sosyal Stiller