Karga Şahap'la Söyleşemedik Bu Kez-5-



"Kontörü bitti konuşamadım, kontörü bitti!
Böyle söylüyordu televizyonda bir şehit annesi!

Sekiz arkadaşıyla birlikte şehit olan bir askerin annesinin hem feryadı ve hem de
doyamamışlığıydı bu söyledikleri.

Yoksul bir annenin kontörsüz şehit oğlu.
Alın size bir trajik Türkiye çelişkisi.

Şahap ve ben bakakaldık birbirimize acısı ekrandan taşıp bize ulaşan annemiz nedeniyle.

Kırmızı gagasının üzerine kadar gelen gözyaşlarını bile silemedi Şahap Karga dostum.

Ben de silemedim!
"Gözyaşlarım gözlerimi yakıyor üstad" dedi. Bu nasıl bir acıdır?

Ben ise hiç ses çıkaramadım.

Oğlum Mehmet'e baktım sonra.

"Baba olmak zor zenaat" dedim.

Zor Zenaat..!
Bir tarafta vatan, bir tarafta oğlum.
Hangisinden vazgeçebiliriz ki!
Hiç konuşmadık Şahap'la bakıştık sadece...
Ardından hüzünlü kanat yelleri bırakarak, çırptı kanatlarını gitti Şahap!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

920'nin 16 Mart'ı...