Karga Şahap'la Söyleşiler-2-


Uyuyorum bu sabah, derin bir uykunun içinde hem de.

Uyuyamamışım sabaha kadar, içim mi geçmiş ne...

Bir ses, sanki kemiğin cama ritmik çarpmasından kaynaklanan.

Siz hayal edin artık, ben ancak buraya "tak tak da tak tak, tak tak da tak tak!" diye yazabilirim.

Açtım gölerimi bizim karga Şahap!

"Hayrola Şahap!" dedim.

Telaşlı, ıslanmış ve yorgun. (sabaha kadar İstanbul yağmurluydu da bu gece)

"Kalk kalk" dedi "kalk kalk!"

"Üşüdüm" dedi bana "çok üşüdüm"

Çay koydum ona, içti sıcacık...

Dedi ki bana "sorumluluklarım var bir de yaşamak istediğim bir hayatım!"
"Ama bizim karga ülkesi elden giderse sorumluluklarımızın ne kıymeti olur?" dedi.

Bir bardak çay daha içti uzun kanatlarından tutarak ve sardı sıkıca bardağı ısınmak için.

"Bir ortak nokta bulacağım" dedi ve uçtu gitti adam!!!

Şaştım kaldım, anlamadım bir şey.

Konuşturmadı da beni hiç...

Uçtu gitti adam...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

Sosyal Stiller