Benim "Baharım" Geldi Bile...

Dün İstanbul'da bahardan çalınma bir gün vardı...
Ben çalınmış zamanları severim..Tamamen sizindirler...
Piyango gibidirler, elinize gelirler.
Ben de yanda gördüğünüz gibi motorumu da yanıma aldım evden çıkardan...
Özlemişim...
Çift tekerlek üzerinde hayat çok güzeldir.... Dengedir bu dinamik kuvvetlerin sağladığı. Çünkü durduğunuz anda motor duramaz tek başına; düşer.
Onun ayağı siz olursunuz, başı siz, herşeyi siz.
Ama hareket halinde "O" herşeydir, alır götürür uzaklara sizi, başınızı döndürür...
Önce Caddebostan sahilde küçük bir tur attım.Daha sonra kendimi tutamadım, Tuzla'ya kadar sürdüm motorumu.Hani denizden gelen rüzgar da hiç üşütmedi değil ama hayatı hissettiren bir üşütmeydi bu. Yani yazın müjdesini kış ortasında verir gibi...Oturdum bir kahve içtim..Mis gibi " Türk Kahvesi "çektim kokusunu içeme "Oooooh" dedim, "Ooooooh!".... Bazen kahvenin tadını mı yoksa kokusunu mu sevdiğimi karıştırırım.
Ooooh" dedim kahve, güneş motosiklet ve ben...

"Ooooh" dedim işte yaşayacağım bir hayat var önümde..

"Ooooh"dedim" ne şanslıyım nefes alıyorum"

Benim "baharım" hoşgeldin..!




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

920'nin 16 Mart'ı...