Türkiye Matematiği


120 TL.
Dün Tokat Reşadiye'de şehit edilen askerlerimizden biri, Türk Silahlı Kuvvetleri' nden aldığı 120 TL'lik maaşının 100 TL'sini annesine gönderiyormuş.
Demek ki bu çocuk annesi için Üç Lira Otuz Üç Kuruş ve kendisi için de altmış bir Kuruşluk bir kaynak yaratabilmiş her bir gün için.
"Nasıl olsa ben burada üç öğün yemek yiyorum, anama yollayayım o da hiç olmazsa üç öğün ekmek de o yiyebilsin" diye düşünmüş yavrucak.

"Ama genellikle aileler asker çocuklarına para gönderir" diyeceksiniz.....

Evet, haklısınız.

Bu bir Türkiye gerçeğidir. Sadece Doğu'sunda değil Batı'sında da yoksulluk kol gezer bu güzel ülkemizde.

Türkiye'nin çocukları bir taraftan şehit olur korur ülkesini, diğer taraftan anasına bile askerdeyken bakar!
Şehit olduktan sonra ise  "şehit aylığı" bağlanır anaya ama anasının ağzında zehir olur çiğnenilen her bir lokma  ...
"Vatan sağolsun" derler hala, bu vatan ona insanca bir yaşam  vermese de bile!

Vatan sağolsun!

Ve matematik yeryüzünde bir tek Türkiye'de böyle çalışır!

Yorumlar

  1. yurt disindan izleyebildigim kadari ile haberleri takip ediyorum aglamadim.
    internetten 100liranin oykusunu gozlerim dolarak okudum aglamadim.

    Ama bu yazinda aglattin beni be kuzen :'(

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Kubilay Abicim,
    Bu haberi okuduğumda benim de burnumun direği sızlamıştı. Şehidimiz belli ki kahramanca ölmemiş sadece. Yaşarken de kahramanca yaşıyormuş.
    Nur içinde yatsın...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

Sosyal Stiller