Hükümet Gibi kadın


Leyla geldi leyla...
Ay bir güzel bir süslü görmelisiniz. Kırmızı hoş bir Karga kızı bu Leyla...
Hani benim uzun süredir ortalıklarda görünmeyen karga dostum Şahap var ya...İşte Şahap'ın eşi bu Leyla...
Ben ömrümde çok kadın gördüm ama böylesine Hükümet gibi olanını görmedim.
Peh peh peh!
Hükümet gibi kadın Leyla valla!
Şahap'ın UAE'de ne işi varmış
Küresel ısınma onun neyineymiş,
Daha bu yıl yumurta bile yapamamışmış,
Şahap yaban ellerde sürtüyormuş,
"Kargada!" biraz sorumluluk olmalıymış
Bıkmış martılarla tek başına uğraşmaktanmış...
Mış mış da mış mış, mış mış da mış mış...

Bir de orada bizim kuzene uğradığını
onunla muhabbet ettiğini söyledi durdu.
"Bir de" dedi "Facebook'ta sayfa açmış kendine" dedi..
"Ne var bunda küreselleşiyor Şahap" dedim.
"Bana küreselleşme deme, gıcık oluyorum bu lafa" dedi..."Senin küreselleşme dediğin şey bize okul, yemek, hastane, yuva ve barış getiriyor mu, var mı böyle bir iddiası?" dedi.
Veriyorsa ben kare de olurum küre de; amorf da olurum üçgen de" dedi...
"Allah Allah çattık" dedim. "Bu Şahap'ta nerede acaba gelsin de Leyla'dan beni kurtarsın" dedim.
Şahap yok, Leyla var...
Rakı da bitti...
Kavun dersen Ooooo! O da...
"Gitse de uyusam mı acaba?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Hayatın Özeti ya da Yeşil Mavi Hayat

Çukurova'da Fransız!a İlk Kurşun

920'nin 16 Mart'ı...